Typy na zdravé snídaně

970x250-erotickepradlo8-1429533360.jpg

Možná se to nezdá, ale sladké snídaně mohou být mnohdy zdravější než ty slané. Většinou obsahují méně tuků, sice více sacharidů, ale ty vaše tělo po ránu potřebuje. A pokud použijete kvalitní suroviny, tak se nemáte čeho bát. Určitě existuje spousta receptů, které se dají najít na internetu, tady si ale přečtete recepty, které jsou vyzkoušené, a pokud máte rádi zdravě sladké jídlo, tak vám budou určitě chutnat a navíc do sebe dostanete všechny potřebné živiny.
lívance se sirupem
Ovesné lívanečky
Potřebujeme:
·         Zralý banán (cca 150 g)
·         1 hrnek ovesných vloček (pokud chcete, můžete použít i jiné vločky)
·         ½ hrnku mléka (jakéhokoliv)
·         Nějaký sirup nebo med na doslazení (ten který máte rádi)
·         Ovoce, oříšky nebo čokoládu (nejlépe hořkou) na ozdobu (to už je jen na vás)
Postup:
1.      Do misky si rozlámeme banán a trochu ho rozmačkáme vidličko.
2.      Přidáme vločky a mléko.
3.      Dosladíme podle svého uvážení.
4.      Připravíme si tyčový mixér a všechno společně rozmixujeme.
5.      Rozehřejeme si pánev, nejlépe teflonovou, aby se nám to nepřipalovalo a nemuseli jsme tam dávat olej.
6.      Teď už jenom uděláme lívanečky, dáme si je na talířek, nějak ozdobíme a můžeme jíst.
 snídaně z obilovin
Mugcake
Potřebujeme:
·         40 g vloček (jakýchkoliv)
·         20 g celozrnná krupice (pokud nemáte, použijte normální)
·         Špetka soli
·         1 čl kypřícího prášku
·         1 čl skořice
·         1 Pl kakaa na vaření
·         Cca 80 – 100 g jablečného pyré nebo přesnídávky
·         110 ml vody
·         Sirup, med nebo stévii na oslazení
 
Postup:
1.      Smícháme si všechny suché suroviny (vločky, krupici, špetku soli, skořici, kakao a kypřící prášek) a důkladně promícháme.
2.      Teď si smícháme mokré suroviny (pyré, voda a sladidlo) a opět pořádně promícháme.
3.      Obě dvě směsi si smícháme dohromady.
4.      A nakonec dáme do mikrovlnky asi tak na 5 – 6 minut, to že je Mugcake upečený poznáte pomocí špejle.
 veganská snídaně
Chia pudind
Potřebujeme:
·         6 Pl chia semínek
·         100 – 150 ml mléka (jakéhokoliv)
·         Něco na oslazení, klidně i ovocný džem
·         Ovoce, oříšky nebo čokoládu na ozdobu
Postup:
1.      Do skleničky si dáme chia semínka.
2.      Zalejeme je mlékem.
3.      Potom přidáme sladidlo nebo džem.
4.      Dáme přes noc do ledničky, nebo aspoň tak na 3 hodiny odležet. Chia semínka nabobtnají a vytvoří takovou krémovou konzistenci
5.      Už jenom ozdobíme a můžeme se do toho pustit.
 
Tak doufám, že vám budou tyto recepty chutnat tak jako mně. A další bonus k nim je, že jsou rychlé a nenáročné na přípravu. Takže vám přeji dobrou chuť.

Typy na zdravé snídaně
Ohodnoťte příspěvek