Proč se jako propagační předmět používá i reklamní USB flash disk?

Jednou z nejdůležitějších věcí, do kterých musí prakticky každá firma, především pak ta nová, investovat, je reklama. Ta může mít mnoho podob, od televizní přes tiskovou, internetovou až po nejrůznější propagační akce. Výběr zde záleží jak na cílové skupině zákazníků, tak i zaměření firmy i jejích finančních možnostech.

Poněkud méně známou, avšak stále poměrně často praktikovanou metodou, je rozdávání či prodej nejrůznějších předmětů. Ty mohou být různé, avšak společné mají jak nízké výrobní náklady, tak i fakt, že na nich najdeme jméno a logo dané firmy.

klasický černý USB disk

Většinou je snaha o to, aby daná věc byla pravidelně využívána, čímž bude svému uživateli připomínat onu firmu. I proto patří mezi obvyklé předměty nejrůznější propisky. Avšak to není vše. Poměrně častá je také klíčenka či reklamní USB flash disk.

Tyto dva bývají obvykle spojeny, koneckonců není až tak náročné přidělat na USB disk řetízek, kterým jej lze připojit ke klíčím. Zákazník to navíc jen ocení. I tady by však měly být zachovány co nejnižší výrobní náklady. Koneckonců, potřebujeme, aby se nám peníze, které do toho investujeme, co nejdříve vrátily.

I to je důvod, proč kapacita těchto přenosných úložišť není příliš velká. Zpravidla se jedná jen o pár stovek megabytů, což sice postačí pro přenos například textových dokumentů, avšak rozhodně se nám tam nevejde třeba film či seriál, který máme stažený.

návrh reklamního USB

Také je pravda, že materiál, ze kterého je vyroben vnější obal, není příliš pevný. Proto se může snadno stát, že se při nárazu vytvoří praskliny. Ty se pak mohou rozšiřovat a vést až ke zničení celého disku. Proto je potřeba s ním zacházet opatrně.

Celkově tedy platí, že pokud jej dostanete, lze jej příležitostně využít, avšak pokud na něj chcete ukládat důležité soubory, je lepší si pořídit ve specializované prodejně kvalitní výrobek s mnohem větší pamětí. Ten totiž bude svůj úkol provádět daleko lépe.